Amero tilbyder dig fuldt integrerede kassesystemer. Med en løsning fra Amero får du et brugervenligt, digitalt kasseapparat til din forretning samt et online administrationspanel til varestyring og -oprettelse, kundeoverblik, kampagnestyring mv. Derudover får du mulighed for integrationer til diverse systemer såsom økonomisystem og webshop. Vores kundebase spænder fra den nystartede tøjbutik til de helt store kæder, offentlige institutioner samt museer og attraktioner. Hvilken løsning passer til dine behov?
Hos Amero behandler vi vores kunder som VIP-gæster, lige fra det øjeblik de vælger os som leverandør.
Vi sætter pris på en åben og vedvarende dialog, og stræber efter at have et tæt forhold til vores kunder i alle aspekter af vores arbejde. Vi er ikke bare en leverandør – vi er en støttende partner på din rejse.
Hos Amero ønsker vi at være mere end blot din POS-leverandør. Vi forstår din branche og vi stræber efter at være en central sparringspartner for dig i alle aspekter af din forretning.
Vores team er dybt engageret i hver enkelte kunde og de individuelle behov. Vi samler vores superkræfter fra salgsteamet, udviklingsteamet og supportteamet og arbejder tæt sammen for at sikre de bedste løsninger for vores kunder. Folkene bag Team Amero består af en bred pallette af kompetencer og erfaringer. Vores forskellige styrker og færdigheder inden for bl.a. detailhandel, forretningsudvikling, økonomi og softwareudvikling kombineres dagligt for at skabe den største værdi.
Vi håndterer det, vi er stjerner i, så du kan fokusere på det, du brillerer i. Teamet bag Amero består af engagerede medarbejdere, og vores fælles mission er at gøre dit kassesystem til den mindst bekymrende del af din hverdag. Med Amero bliver hverdagen ikke bare lettere – den bliver også sjovere.