Lunten er kort, når det gælder kunders og potentielle kunders tålmodighed med telefoner, der ikke bliver besvarede. Du kender det sikkert fra dig selv – du ringer til en håndværker, en serviceudbyder eller lignende, og telefonen bliver ikke taget. Eller du får en standard telefonsvarerbesked, der end ikke fortæller dig, om du har fat i den rigtige. Røret på – og nyt opkald til næste mulige leverandør. Hver dag taber danske firmaer enorme summer grundet elendig telefonservice.
Professionel telefonpasning er svaret
I disse tider, hvor lean er nøgleordet og faste omkostninger er som saltsyre i et åbent sår, er der ikke noget at sige til, at især mindre firmaer skærer ned på personalet. Men ofte er det en deroute til endnu færre kunder, og det er helt unødvendigt, for der findes firmaer, der leverer telefonpasning, receptionsservice og meget andet til yderst fornuftige priser. Firmaet Responsum er et af dem – og et af de mest anerkendte af slagsen.
Foruden “simpel” telefonpasning tilbyder Responsum også decideret receptionsservice og den meget populære screening af telefonopkald. Sidstnævnte er en løsning, hvor Responsum screener hvert indgående opkald og selv håndterer banale forespørgsler som for eksempel nemme spørgsmål, bestilling af brochurer og den slags. Det sparer de kunder, der har servicen, for megen tid og giver dem mere tid til mere specifikke henvendelser, opsøgende salg m.m.
Gratis prøveperiode
Responsum er så sikre på deres eminente service, at de tilbyder nye kunder en 30 dages gratis prøveperiode. Er du interesseret i at teste mulighederne for en mere professionel telefonservice, receptionsservice eller screening af opkald? Tag fat i Responsum allerede i dag, og du kan være i gang i løbet af få dage.
[mappress mapid=”711″]