En af de ældste og mest vel renommerede spillere på markedet for professionel telefonpasning og outsourcing af kundeservice er firmaet Topcall ApS i Næstved. Et top-professionelt setup med individuel uddannelse af samtlige receptionister – både generelt og kundespecifikt – sikrer en overmåde effektiv og professionel håndtering af indgående telefonopkald. Men det er ikke kun telefonopkald, der serviceres i Topcall.
Live Chat system
Topcall ApS leverer et komplet Live Chat system til kunders hjemmesider, og med det kan de betjene gæster på hjemmesider med en venlig, glad og professionel service. Det er der i den grad gevinst i for Topcalls kunder. Du kan læse mere om Live Chat systemet her. I øvrigt er det muligt at få en prøveperiode på systemet i 30 dage – ganske og aldeles gratis!
Har du og din virksomhed brug for mere slag og en bedre kundeservice? Tag en samtale med Topcall og få et bud på, hvordan I kan servicere jeres nuværende kunder bedre, skabe flere nye kunder og opnå det, der nu engang er det vigtigste for en virksomhed: Kundetilfredshed!
Der er tale om et top-professionelt og full service callcenter med services til både telefonpasning og besvarelse af chat på hjemmesider.