Mere indhold fra Webstatistik og Google Analytics på webanalytiker.dk

  • Sporing af offline kampagner i Google Analytics er letSporing af offline kampagner i Google Analytics er let
    Overordnet set ser jeg værdien af Analytics data i to retninger: 1. Sporing af effekten af tiltag for at skaffe trafik til sitet 2. Viden om brugernes adfærd onsite, herunder mulighed for at analysere ift. Konverteringsoptimering I 2009 skrev jeg et blogindlæg om del 1, kampagnesporing, og det er stadig…
  • AdWords annoncering i 2014 og 2015AdWords annoncering i 2014 og 2015
    Det har været et ufatteligt spændende år og blot de sidste par måneder har været intense, specielt på konferencefronten. I slut oktober udgav jeg min nye bog AdWords for Webshops, og der har været fart på siden da. 30. oktober holdt vi i Webjuice arrangement sammen med Google 13. november…
  • Ny AdWords bog – både som ebog og paperbackNy AdWords bog – både som ebog og paperback
    Det er med enormt stolthed og begejstring at jeg nu kan afsløre hvad jeg har arbejdet på de sidste 4 måneder. Jeg har skrevet min anden bog, denne gang om Google AdWords. Bogen AdWords for webshops er 252 sider prioriteret viden om hvordan du skaber en AdWords kampagne, der giver…
  • AdWords shopping annoncer – billedannoncer på GoogleAdWords shopping annoncer – billedannoncer på Google
    Der sker rigtig mange ændringer i Google AdWords for tiden, og det kan være svært at lure hvad der skal prioriteres og hvad de nye muligheder tilbyder. Jeg har derfor inviteret min kollega i Webjuice.dk Mr. Kent Nygaard Christensen indenfor på webanalytiker.dk, og forklare mere om Google Shopping kampagner i AdWords…

Relateret Hjemmesider

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

© Copyright Linkfeed.dk - Dansk Kvalitet 2009-2021. All rights reserved. - Kontakt Linkfeed via admin[@]linkfeed.dk

Koala Designs ApS